تکنولوژی, مقالات کلاینت مال

نگاهی دیگر به تین کلاینت ها

نگاهی دیگر به تین کلاینت ها

فهرست مطالب:

تین کلاینت چیست؟

یکی از انواع مینی کامپیوترها، تین کلاینت ها هستند. سایز و حجم تین کلاینت ها از کیف کوچکتر است اما بسیار توانمندتر هستند. تین کلاینت ها امروزه گزینه ای بسیار مقرون به صرفه هستند. تین کلاینت ها می توانند به طور مستقل با سیستم عامل کار کنند.

تین کلاینت ها دارای ویژگی هستند که در مورد انعطاف پذیری صحبت می کند. این بدان معناست که تین کلاینت ها می توانند به طور مستقل کار کنند. آنها همچنین می توانند در حالت زیرو کلاینت نیز کار کنند. آنها می توانند از پروتکل های مجازی سازی برای اتصال به سرور استفاده کنند. انعطاف پذیری تین کلاینت ها مزیتی برای مدیران شرکت ها و سازمان ها محسوب می شود، زیرا به سرعت از آن استفاده می کنند.

نگاهی دیگر به تین کلاینت ها

تین کلاینت‌ها می توانند به طور همزمان به چندین صفحه نمایش 24 ساعته متصل شوند. بدون فن، تین کلاینت مزیت دارند. این شبیه به عمر قطعات است زیرا احتمال سوختن قطعات در اثر حرارت را کاهش می دهد. ساکت هستند چون فن ندارند. همچنین عمر MTBF را افزایش می دهد. تین کلاینت‌ها در خط مقدم صنعت فناوری هستند. این به دلیل دوام و سهولت استفاده آنها است. همچنین یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه با آسیب کمتر قطعات، مکان کمتر، مصرف انرژی کمتر و هزینه کمتر در نظر گرفته می‌شود.

Thin Client یک کامپیوتر کوچک است که معمولاً بدون فن، با حداقل منابع کار می‌کند و نسخه‌های حذف شده ویندوز مانند Linux یا Win XPE، Windows 7 Embedded یا Win10 IoT را اجرا می‌کند.

لینوکس معمولاً به پلتفرم کلاینت نازک تری نیاز دارد زیرا به رم، CPU و فضای دیسک کمتری نیاز دارد و گزینه قابل اعتمادتری ارائه می دهد.

تین کلاینت به شما انعطاف پذیری برای داشتن یک کامپیوتر رومیزی با چندین برنامه و پروتکل های دسترسی چندگانه و همچنین توانایی کار با برنامه های نصب شده داخلی را می دهد. برای مثال، یک مدیر می‌تواند دسترسی به جلسات Citrix و VMware را تنظیم کند، و همچنین جستجوهای محلی را در Chrome یا Firefox انجام دهد.

از طرف دیگر، گزینه های تین کلاینت ممکن است به صلاحدید مدیر از طریق کنسول مدیریت مرکزی محدود شود. اکثر فروشندگان تین کلاینت ابزارهای قدرتمندی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد دستگاه مرکزی خود را پیکربندی و مدیریت کنید.

مزایای تین کلاینت ها

تین کلاینت‌ها چندین مزیت دارند، از جمله: 1. افزایش امنیت 2. کاهش هزینه ها 3. مدیریت کارآمدتر.

امنیت را می توان به راحتی با تین کلاینت ها بهبود بخشید زیرا تین کلاینت ها را می توان از طریق سرور محدود کرد. در نتیجه، تین کلاینت ها نمی توانند نرم افزار را بدون اجازه سرور اجرا کنند. اطلاعات را نمی توان به جز روی سرور کپی یا ذخیره کرد. مدیریت سیستم سرور و مینی کامپیوتر اساساً متمرکز و آسان است.

راه اندازی تین کلاینت ها بسیار ارزان تر از راه اندازی یک کامپیوتر معمولی است. مشتریان Thiner می توانند هزینه های پشتیبانی شما را کاهش دهند.

مسائل مربوط به مدیریت تین کلاینت می تواند بسیار مهم باشد زیرا یک مرکز داده می تواند موارد مختلفی را مدیریت کند. این باعث کاهش زمان توقف و افزایش بهره وری شرکت می شود.

نگاهی دیگر به تین کلاینت ها

چرا باید تین کلاینت بخریم؟

11 مزیت‌ استفاده از تین کلاینت‌ها به جای کیس‌های معمولی کامپیوتر:

1. تین کلاینت ها به دلیل اندازه کوچکتر و قرار گرفتن در پشت مانیتور یا میز، فضای بسیار کمتری را به نسبت کیس‌ها اشغال می کنند.

2. طراحی در ساخت و ظاهری زیبا و همچنین تنوع در تین کلاینت‌ها آن‌ها را از کیس‌های معمولی کامپیوترها متمایز می کند.

3. قیمت بسیار مناسب تین کلاینت نسبت به کیس های کامپیوتر بسیار قابل ملاحظه است (از رنج 2 تا 9.5 میلیون تومان است اما  کامپیوترها و کیس‌ها از رنج قیمت 7 میلیون تومان و بیشتر شروع می‌شوند)

4. تین کلاینت هایی با رم و حافظه مناسب برای کاربر انتخاب کنید (کاربر – گرافیک)

5. از SSD در تین کلاینت هایی استفاده کنید که سرعت و پردازش بالاتری نسبت به کیس های HDD دارند.

6. نیازی به کارت گرافیک در تین کلاینت‌ها نخواهید داشت، زیرا on-board هستند.

7. عدم وجود فن به معنای عدم نیاز به فن است و گرمای کمی که پردازنده تولید می کند را از طریق بخشی به نام هیت سینک خنک می کند.

8. تین کلاینت ها انرژی بسیار کمتری را نسبت به کیس‌های کامپیوتر مصرف می‌کنند، تین کلاینت ها حدود 10 تا 30 وات در ساعت برق مصرف می‌کنند در حالی که کیس‌های کامپیوتری حدود 250 وات در ساعت مصرف می کنند.

9. عمر مفید تین کلاینت ها با پارامتر MTBF قابل محاسبه است. زیرا عمر مفید تین کلاینت ها حدود 10 سال است و بیشتر از کامپیوتر است.

10. هزینه نگهداری و نگهداری بسیار کمتر از مورد است.

11. قدرت و استقامت استثنایی تین کلاینت ها 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته است.

مطالعه بیشتر:

برای مطالعه انواع تین کلاینت ها کدامند؟، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه مینی کامپیوتر چیست؟، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه انواع مینی کامپیوتر، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه مینی کامپیوترها چه مزایا و معایبی دارند، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه کاربرد مینی کامپیوترها در حسابداری، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه کاربرد مینی کامپیوترها در جایگاه سوخت، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه تفاوت‌های زیروکلاینت و تین کلاینت، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه معرفی تین کلاینت 7020، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه 7 مزایا و معایب مینی کامپیوتر، اینجا را کلیک کنید.

بهترین تین کلاینت، تفاوت تین کلاینت و مینی پی سی، راهنمای خرید تین کلاینت، فروش مینی کامپیوتر صنعتی، قطعات تین کلاینت، راهنمای خرید مینی کیس استوک، قیمت مینی کامپیوتر اچ پی، نصب ویندوز روی تین کلاینت، دانلود نرم افزار تین کلاینت، ویندوز مخصوص تین کلاینت، راه اندازی زیرو کلاینت، تین کلاینت چیست، آموزش نصب کلاینت، راهنمای خرید تین کلاینت، بهترین تین کلاینت، قیمت مینی کیس core i5، مینی کامپیوتر اینتل، قیمت مینی کیس hp، قیمت مینی کیس i5

مطالب مرتبط