اخبار روز

مشخصات فنی تین کلاینت HP t730

مشخصات فنی تین کلاینت HP t730

در این مقاله قصد داریم به بررسی فنی دستگاه تین کلاینت HP t730 بپردازیم و مشخصات فنی تین کلاینت HP t730 را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

تین کلاینت اچ پی 730

کامپیوتر HP t730 برای استفاده مستقیم در محیط‌های پر تقاضا طراحی شده است. این یک پردازنده چهار هسته‌ای AMD RX-427BB با فرکانس 2.7 گیگاهرتز و 8 گیگابایت رم DDR3L با فرکانس 1600 مگاهرتز برای اطمینان از عملکرد بی وقفه و انجام چند وظیفه ای روان است. اگر به قدرت محاسباتی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید CPU را به 3.6 گیگاهرتز افزایش دهید و رم را تا 16 گیگابایت ارتقا دهید.

برای ذخیره فایل های خود، حافظه فلش 16 گیگابایتی MLC دسترسی سریع به داده‌های شما را ارائه می‌دهد. در حالی که فلش مموری ممکن است ظرفیت بزرگ یک هارد دیسک سنتی را نداشته باشد، اما فاقد قطعات متحرک است و در برابر ضربه و ضربه مقاوم تر است. فلش مموری نیز به دلیل عدم تماس با هد خواندن و نوشتن کمتر استفاده می‌شود.

پورت‌ها

برای کسانی که می‌خواهند t730 خود را گسترش دهند، این سیستم دو پورت USB 3.0 Type-A، شش پورت USB 2.0 Type-A، دو پورت PS / 2، دو پورت سریال و یک پورت موازی ارائه می‌دهد. کارت گرافیک اختصاصی AMD FirePro W2100 دارای 2 گیگابایت رم DDR3 است، تصویر واضحی ارائه می‌دهد و از انواع نمایشگرها با دو خروجی DisplayPort 1.2 با وضوح حداکثر 2160 در 3840 پشتیبانی می‌کند. این تین کلاینت دارای یک گیگابیت یکپارچه برای اتصال به اینترنت است.

مصرف برق Thin Client HP t730

Thin Client HP t730 از یک منبع تغذیه 85 واتی استفاده می‌کند که با ولتاژ 100-240 VAC در 50-60 هرتز کار می‌کند و دارای گواهینامه ENERGY STAR است. همچنین شامل یک صفحه کلید USB و یک ماوس USB و همچنین سیستم عامل Windows Embedded Standard 7P (64 بیتی) نصب شده است.

مشخصات فنی تین کلاینت HP t730

ویژگی‌های عمومی

از عملکرد APU چهار هسته‌ای AMD با فناوری Turbo-Core استفاده کنید که می‌تواند عملکرد CPU را تا 3.6 گیگاهرتز برای اجرای کامل VDI و برنامه‌های محلی افزایش دهد.

با استفاده از خروجی‌های ویدئویی اختصاصی داخلی، با کانکتورهای DisplayPort 1.2 برای حداکثر 4 مانیتور، یک فضای کاری کارآمد چند مانیتور ایجاد کنید.

نرم افزار یکپارچه

با استفاده از نرم افزار HP thin client: HP Device Manager، HP Velocity و HP Easy Shell، استقرار را ساده کنید، قابلیت استفاده را بهبود بخشید، و دستگاه را به طور یکپارچه مدیریت کنید.

با اتصالات I/O گسترده برنامه ریزی کنید.

با اتصالات سریال، موازی، PS / 2 و USB و همچنین یک اسلات توسعه PCI Express x16 (x8) از کسب و کار خود در حال حاضر و در آینده پشتیبانی کنید.

دستگاه HP خود را مدیریت کنید

با HP Device Manager به راحتی پایه نصب خود را نصب، مدیریت و نگهداری کنید.

پروتکل‌های پشتیبانی شده

Microsoft RFX / RDP، Citrix ICA / HDX و VMware Horizon RDP / PCoIP.

مطالعه بیشتر:

برای مطالعه معرفی آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه در مورد تین کلاینت‌ها، اینجار را کلیک کنید.

بهترین تین کلاینت، تفاوت تین کلاینت و مینی پی سی، راهنمای خرید تین کلاینت، فروش مینی کامپیوتر صنعتی، قطعات تین کلاینت، راهنمای خرید مینی کیس استوک، قیمت مینی کامپیوتر اچ پی، نصب ویندوز روی تین کلاینت، دانلود نرم افزار تین کلاینت، ویندوز مخصوص تین کلاینت، راه اندازی زیرو کلاینت، تین کلاینت چیست، آموزش نصب کلاینت، راهنمای خرید تین کلاینت، بهترین تین کلاینت، قیمت مینی کیس core i5، مینی کامپیوتر اینتل، قیمت مینی کیس hp، قیمت مینی کیس i5، تین کلاینت 730

مطالب مرتبط