اخبار روز

چرا مردم زمین‌های دیجیتال را در Sandbox می خرند و چرا شما نیز باید این کار را انجام دهید

زمین‌های دیجیتال در Sandbox

Sandbox یک اکوسیستم بازی غیرمتمرکز و جامعه محور است که در آن طراحان و هنرمندان می توانند از NFT ها و تجربیات بازی در بلاک چین اتریوم ایجاد، به اشتراک بگذارند و کسب درآمد کنند و با بسیاری از غول‌های صنعت مانند Square Enix و Atari شریک شده است. املاک و مستغلات مجازی محبوب آن، به نام LANDs، در حال تسخیر دنیای NFT هستند.

در این مقاله به شرح موارد زیر می‌پردازیم:

هدیه انحصاری Bitcoin.com
برای اینکه فرصتی برای تبدیل شدن به مالک زمین در کنار Gemini ESTATE به صورت رایگان داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری از طریق این پیوند ردیابی ایجاد کنید و ‘ورود به سیستم’ را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید و حساب خود را با روش ورود ترجیحی خود ایجاد کنید.

زمین‌ها چیست؟

A LAND یک قطعه دیجیتالی از املاک و مستغلات در متاورس The Sandbox است که هر کدام یک ارز دیجیتال منحصر به فرد و غیرقابل تعویض ERC 721 در بلاک چین اتریوم هستند. در میان چیزهای دیگر، این زمین‌ها می‌توانند توسط صاحبان آن‌ها توسعه داده شوند و از آن درآمدزایی کنند.

حتی می‌توان گروهی از زمین‌های مجاور را با هم ادغام کرد و یک ESTATE را تشکیل داد و به مالک منطقه بزرگ‌تری برای توسعه داد. LAND ها یک منبع محدود در متاورس The Sandbox هستند، در مجموع 166464 LAND در دسترس خواهد بود.

زمین‌های دیجیتال در Sandbox

برخی از LAND ها در Sandbox متعلق به شرکا هستند، مانند Square Enix، Atari، Rollercoaster Tycoon، Binance، Smurfs، Deadmau5 و غیره. نزدیکی LAND مالک به این شرکای اصلی و سایر موقعیت‌های کلیدی، در گیم‌پلی، تعداد بازدیدکنندگان، صرفه‌جویی و دید بازی‌های ساخته شده در آن سرزمین‌ها و در نتیجه پتانسیل درآمدزایی آن نقش دارد.

با LAND در Sandbox چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

مالکیت زمین در Sandbox دریچه ای از فرصت‌های زیادی را به روی صاحب آن باز می‌کند.
کارکرد اصلی زمین‌ها میزبانی و اجرای تجربیاتی مانند بازی‌ها، دیوراماها، گالری‌ها، مراکز اجتماعی و غیره است که می‌تواند توسط مالک به عنوان منبع درآمد درآمدزایی شود. همچنین می‌توان از آن‌ها برای میزبانی مسابقات و رویدادها استفاده کرد. این تجربیات را می‌توان با استفاده از نرم افزار The Sandbox’s Game Maker ایجاد کرد.

SAND، که توکن ابزار The Sandbox است، می‌تواند روی هر زمینی که مالک آن هستید نیز شرط بندی شود. با انجام این کار، جوایز هیجان انگیزی را به دست خواهید آورد. این شامل توکن‌های بسیار مورد علاقه GEM است که توسط هنرمندان دارایی دیجیتال در The Sandbox ارزش گذاری شده و به دنبال آن هستند.

زمین دیجیتالی

مالکیت LAND همچنین به شما صدایی در مدیریت Metaverse The Sandbox می دهد. صاحبان LAND و دارندگان توکن SAND صدای The Sandbox خواهند بود و از طریق یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) در تعیین و اداره آینده پلتفرم مشارکت خواهند داشت.

اگر توسعه‌دهنده قوی نیستید، این نیز اشکالی ندارد. شما می‌توانید طراحان و هنرمندان را استخدام کنید تا در املاک و مستغلات شما با شما همکاری کنند و با هم تجربیات شگفت انگیزی خلق کنند. یا، اگر به هیچ وجه علاقه ای به توسعه تجربه ندارید، می توانید زمین خود را به طراحان اجاره دهید تا بتوانند تجربیات خود را توسعه دهند و از نگهداری املاک دیجیتالی خود مقداری درآمد منفعل برای شما ایجاد کنند.

از کجا می‌توانید تکه‌ای از املاک دیجیتال خود را در Sandbox دریافت کنید؟

می‌توانید LAND را در هر یک از فروش‌های عمومی آینده The Sandbox خریداری کنید. این فروش‌ها در نقشه وب سایت رسمی The Sandbox انجام خواهد شد. شما باید به رسانه‌های اجتماعی و جامعه رسمی The Sandbox بپیوندید و دنبال کنید تا مراقب این اطلاعیه های فروش باشید.
همچنین، می‌توان LAND را از طریق OpenSea، که بزرگترین بازار NFT در بلاک چین اتریوم است، در حراجی‌های بازار ثانویه خریداری کرد یا برای آن پیشنهاد داد.
یک حساب کاربری در Sandbox ایجاد کنید و امروز اولین املاک دیجیتال خود – LAND – را دریافت کنید!

منبع: https://bit.ly/3CTXfa0

https://cutt.ly/0T2qnbN

https://tinyurl.com/2p887e8n

خرید زمین دیجیتال، قیمت زمین دیجیتال، خرید زمین دیجیتال، زمین دیجیتالی چیست، قیمت زمین در decentraland، خرید زمین در شهر مجازی مانا، خرید زمین در متاورس، زمین مجازی سنترال، خرید زمین در decentraland، زمین مجازی سنترال، قیمت زمین در decentraland، خرید زمین در شهر مجازی مانا، خرید زمین در متاورس