تکنولوژی, مقالات کلاینت مال

انواع تین کلاینت ها کدامند؟

انواع تین کلاینت ها کدامند؟

انواع تین کلاینت ها کدامند؟

مینی کامپیوترها امروزه به عنوان جایگزینی کاربردی، به صرفه و قدرتمندی هستند. کاربردشان را زندگی روزمره ما و همچنین در زندگی کاری ما نشان داده‌اند. مینی کامپیوترها و تین کلاینت‌ها نسبت به pc دارای نقاط مثبت متعددی هستند. در اینجا به طور خلاصه اشاره‌ای به آن‌ها می‌شود:

برای مثال، مینی کامپیوترها و تین کلاینت‌ها دارای اندازه‌ای کوچکتر از کیس معمولی هستند. اندازه‌ای حدودا یک سوم از یک کیس معمولی هستند. در برخی مینی کامپیوترها حتی بسیار کوچکتر نیز هستند! که این ویژگی‌ برای کاربر‌هایی که محدودیت فضا و مکان دارند، پیشنهادی بسیار عالیست. زیرا این مینی کامپیوترها و تین کلاینت‌ها را می‌توانند در زیر میز، یا پشت مانیتور و یا حتی روی دیوار نیز نصب کنند.

مینی کامپیوترها دارای قطعات کیس‌ها هستند. با این تفاوت که میزان عمر قطعات تین کلاینت‌ها و مینی کامپیوترها بیشتر است. خرابی آن‌ها هم کمتر است. و همین طور برای خرید نیز با هزینه پایین‌تر هستند تا خرید پی سی‌ها.

مینی کامپیوترها دربرگیرنده تین کلاینت و زیرو کلاینت‌ها هستند که ما قصد معرفی  آن‌ها ر داریم:

مزایای تین کلاینت به شرح زیر است:

  • تین کلاینت‌ها راه اندازی کم هزینه‌تری دارند تا به نسبت راه اندازی رایانه­ های شخصی معمولی.
  • مقوله امنیت را نیز می توان با به کارگرفتن تین کلاینت‌ها بهتر کرد. زیرا تین کلاینت خود توسط سرور کنترل شده. و تین کلاینت ها نرم افزارهای غیرمجاز را نمی‌توانند اجرا کنند.
  • در  بحث مدیریت نیز در تین کلاینت می تواند ساده باشد. زیرا ارتقاء و خط مشی امنیتی و موردهای دیگر را می توان در مرکز داده و اطلاعات مدیریت کرد. این خود منجر به میزان خرابی کمتر و افزایش بهره وری در کارکنان می شود.

تین کلاینت‌ها در مقابل پی سی‌ها:

رایانه شخصی تمام داده ها و اطلاعات خود را با CPU پردازش می کند. مدیریت کردن پی سی‌ها معمولا دشوارتر است، همچنین استقرار آنها  نیز  گران تر تمام می‌شود. می توانند حجم زیادی انرژی نیز استفاده کنند.

معرفی تین کلاینت‌های برتر:

  1. تین کلاینت برند Dell Wyse مدل 5060
  2. تین کلاینت برند Dell Wyse مدل 5070
  3. تین کلاینت برند Dell Wyse مدل 7020
  4. تین کلاینت برند Dell Wyse مدل 7010

با نگاهی دقیق‌تر پی می‌بریم به این موضوع که تین کلاینت‌ها چه مزیت‌هایی نسبت به کیس‌های معمولی دارند.

منبع:

https://bit.ly/3GzXZUC

http://surl.li/anpoz

https://b2n.ir/z36121

بهترین تین کلاینت، تفاوت تین کلاینت و مینی پی سی، راهنمای خرید تین کلاینت، فروش مینی کامپیوتر صنعتی، قطعات تین کلاینت، راهنمای خرید مینی کیس استوک، قیمت مینی کامپیوتر اچ پی، نصب ویندوز روی تین کلاینت، دانلود نرم افزار تین کلاینت، ویندوز مخصوص تین کلاینت، راه اندازی زیرو کلاینت، تین کلاینت چیست، آموزش نصب کلاینت، راهنمای خرید تین کلاینت، بهترین تین کلاینت، قیمت مینی کیس core i5، مینی کامپیوتر اینتل، قیمت مینی کیس hp دیجی کالا، قیمت مینی کیس i5

مطالب مرتبط