مقالات کلاینت مال

سرعت بخشیدن به امور با مینی کامپیوتر

انواع تین کلاینت ها کدامند؟

سرعت بخشیدن به امور با مینی کامپیوتر

یکی از بهترین کاربردهای تین کلاینت در شرکت‌ها و ادارات و سازمان‌های دولتی است. مینی کامپیوتر ها می توانند سرعت و کارایی کار را افزایش دهند. مینی پی سی در حسابداری شرکت ها که یکی از مهم ترین بخش های اداری و سازمانی است، استفاده می شود. این دستگاه ها به دلیل امنیت بالای اطلاعات و جلوگیری از آلودگی سیستم ها، می توانند در زمینه های مهم مورد استفاده قرار گیرند. یکی از مهمترین نکات در مورد مینی کامپیوترها سرعت سیستم عامل و انجام سریعتر تمام کارهای شرکت در آن است. در ادامه شما را با کاربرد این دستگاه ها در ادارات بیشتر آشنا می کنیم:

مینی کامپیوترها کاربردهای مختلفی دارند از جمله:

مینی کامپیوتر و دوره حسابداری

یکی از کاربردهای minicomputer در حسابداری می‌باشد که با توجه به اهمیت زیاد و نصب آسان نرم افزار حسابداری در آن‌ها و همچنین سرعت بالای کامپیوتر و پشتیبانی راحت تر از ابزارهای مختلف این دستگاه بسیار عالی بوده است. فرصتی برای حسابداران است که این سیستم ها معمولاً آلوده نمی‌شوند و به یک سرور یا حتی چند زیروکلاینت با کمترین هزینه و امنیت بسیار بالا دریافت کنید.

مدل های قابل پشتیبانی به منظور کاربرد حسابداری:

تین کلاینت HP t610

تین کلاینت HP t730

تین کلاینت HP t530

برای حسابداری مناسب هستند و می توانید با سرعت بیشتری از آنها نهایت استفاده را ببرید.

دبیرخانه و مینی کامپیوترها

در دبیرخانه ادارات و سازمان ها با توجه به استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری و مدارک ثبت نام، اکثر تجهیزات زیر توصیه می‌شود. دبیرخانه‌ها اغلب مملو از اسناد و فایل‌های مختلف هستند، بنابراین استفاده از یک کامپیوتر معمولی فضا را اشغال می‌کند و یک کامپیوتر کوچک قطعا سرعت کار را افزایش می‌دهد.

مدل‌های زیر برای استفاده در دبیرخانه‌ها توصیه می‌شوند:

تین کلاینت HP t630

تین کلاینت HP t620

تینکلاینت HP t530

تین کلاینت HP t520

مینی کامپیوتر HP t610

کامپیوتر کوچک Hp t730

مینی پی سی HP t530

بهترین مدل های تجهیزات برای استفاده در این قسمت از دفتر کار هستند.

کامپیوتر کوچک و سیستم‌های اداری

معمولا یکی از مهم ترین قطعات این مینی کامپیوترها در سیستم های زمان بندی اداری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، این قسمت برای رزرو نوبت نیاز به یک سیستم ثابت به مدت 24 ساعت دارد و بهترین روش و سریع‌ترین دستگاه استفاده از مینی کامپیوتر می‌باشد. مانند مدل‌های:

Thin Client HP 710

HP t510

تین کلاینت Dell Wyse 5060

تین کلاینت Dell Wyse 7010

تین کلاینت Dell Wyse 7020

بهترین مدل ها برای بخش اداری هستند.

مینی کامپیوترها برای اپراتورها

این بخش‌ها عملیات آماده‌سازی، راه‌اندازی و عملیات استراتژیک کلیه تجهیزات جانبی اصلی رایانه و عملیات ورود و ذخیره‌سازی داده و همچنین دستگاه‌هایی مانند

تین کلاینت HP t630

تین کلاینت HP t620

تین کلاینت HP t530

تین کلاینت HPt 510

تین کلاینت HP t610

مطالب مرتبط