تکنولوژی, مقالات کلاینت مال

معرفی آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040

آل این وان زیروکلاینت Dell Wyse 5040 - کارکرده

معرفی آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040

در این مقاله سعی بر آن است به معرفی آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040 بپردازیم. لذا این دستگاه را از نظر موارد زیر مورد بررسی قرار می‎‌دهیم:

1 . پردازنده
2 . حافظه جانبی RAM
3 . حافظه داخلی HARD
4 . پردازنده گرافیکی
5 . پورت‌ها
6 . ویژگی‌های ظاهری
7 . پروتکل اتصال
8 . مصرف برق
9 . کاربری
10 . اقلام همراه

تکنولوژی همواره در سدد برطرف کردن مشکلات کاربران در استفاده از ابزار و در نتیجه آن ایجاد محیط زندگی راحت‌تر و سالمتر است. حجم بزرگ، سر و صدای زیاد، زمانبر و پر هزینه بودن تعمیر پی سی ها، متخصصان را برآن داشت تا به فکر تولید محصولی بسیار کوچکتر، سبکتر و کم هزینه تر باشند. اکنون کمپانی‌های بزرگ صنعت محصولی به نام مینی کامپیوتر به بازار ارائه کرد هاند که تا حد بسیار زیادی مشکلات کاربران سیستم های کامپیوتری را مرتفع کرده است. این سیستم‌های کوچک جایگزین بسیار کارآمدتری برای پی سی های بزرگ و پر سر و صدا هستند. مینی کامپیوترها در دو نوع تین کلاینت و زیروکلاینت به بازار عرضه شده اند. تین کلاینت‌ها دارای سرور بوده و بعنوان یک سیستم کامپیوتری کامل عمل میکنند در حالی که زیروکلاینت‌ها سیستم‌هایی نیازمند به اتصال به یک سرور هستند. در کنار تولید مینی کامپیوترها، آل این وان‌ها نیز توسط کمپانی‌ها به بازار عرضه شدند که خود به تنهایی یک سیستم کامپیوتر کامل با تمام ابزارهای جانبی مورد نیاز کاربران در عین حال بسیار کارآمدتر هستند.

معرفی آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040

پردازنده: 

پردازنده این محصول ساخت شرکت AMD و سری پردازنده این محصول دو هسته ای است. مدل پردازنده G-Series T48E و فرکانس آن 1.4 گیگاهرتز است.

حافظه جانبی RAM

نوع حافظه رم این محصول SDRAM DDR3 بوده، و از 2 الی 8 گیگ را پشتیبانی می‌کند. فرکانس حافظه رم  1600 مگاهرتز  است.

حافظه داخلی HARD:

حافظه داخلی این محصول از Flash Memory 8GB  و SATA SSD (تا 512 گیگا بایت) و SATA HDD (تا یک ترا بایت)  پشتیبانی میکند.

پردازنده گرافیکی:

پردازنده گرافیکی آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040 ساخت شرکت AMD و دارای کارت گرافیک AMD Radeon HD 6250 است.

این آل این وان دارای مانیتور 21.5 اینچی  و دارای کیفیت تصویر Full HD است.

پورت‌ها: 

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040، دارای یکعدد پورت VGA ، یک عدد پورت Display Port، یک عدد پورت 45-RJ، چهار عدد پورت USB 2.0و یک عدد پورت اسپیکر است.

ویژگی‌های ظاهری:

وزن خالص آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040، 3.58 کیلوگرم و وزن این آل این وان با پایه 4.60 کیلوگرم است. ابعاد دستگاه 34.3 *4.5 *53.1 سانتی متر و رنگ آن مشکی است. آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040 قابلیت اتصال همزمان به دو مانتیور را دارد.

معرفی آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040

 

پروتکل اتصال: 

RemoteFX -،Microsoft RDP،Citrix HDX،Citrix ICA بوده و از پروتکل‌های ThinOS  ،سیستم عامل پیش فرض این آل این وان ،Windows8 ،Windows7 پشتیبانی می‌کند. همچنین سیستم عامل کیس مرکزی از vWorkspace، Horizon View،VMware View،PcoIP،RFX  .پشتیبانی می‌کند Windows10

کاربری

این تین کلاینت دارای کاربری بالا بخصوص برای مصارف اداری و شرکتی، دانشگاه و آموزشگاه، بیمارستان، فروشگاه،  بانک، هتل، سازمان‌های دولتی، پتروشیمی و جایگاه سوخت مناسب است.

مصرف برق: 

مصرف برق آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040 کمتر از 27 وات بوده و دارای آداپتور 12 ولتی 3 آمپری است.

اقلام همراه: 

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040 به همرا ه یک عدد ماوس اورجینال، یک عدد کیبورد اورجینال، یکعدد آداپتور برق، یک عدد سیم اتصال به پریز و گارانتی نامه که در بسته موجود است ارائه میشود.

جمع بندی:

با توجه به موارد مورد بررسی قرار گرفته در بالا، و اینکه این محصول مصرف برق بسیار پایینی دارد، هزینه ارتقا این سیستم بسیار کمتر است و نیاز به خرید آنتی ویروس ندارد (بدلیل وجود قفل سخت افزاری) از طرفی با محیط زیست نیز سازگارتر مشاهده میکنیم آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5040، محصولی بسیار کاراتر و مقرون بصرفه‌تر از کامپیوترهای معمولی است و تا حد بسیار زیادی مشکلات کاربران در استفاده از سیستم-های کامپیوتری را مرتفع می‌کند. 

برای مطالعه کاربرد و کارایی آل این وان چیست؟، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه تین کلاینت ها، اینجا را کلیک کنید.

منبع:

قیمت آل این وان msi، آل این وان چیست، قیمت کامپیوتر کامل ال جی، قیمت کامپیوتر کامل در بازار، قیمت آل این وان msi دست دوم، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، لیست قیمت آل این وان اچ پی، آل این وان ایسوس، نمایندگی ال این وان ایسوس، گارانتی آل این وان ایسوس، آل این وان دل، قیمت ال این وان دل، آل این وان استوک دل، فروشگاه ال این وان، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، آل این وان hp، لیست قیمت آل این وان اچ پی، آل این وان بانه

مطالب مرتبط