مقالات کلاینت مال

معرفی آل این وان Dell Wyse 5470

آل این وان-بند انگشتی

ما در این مقاله قصد معرفی آل این وان Dell Wyse 5470 را داریم. آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 محصول دیگری از برند معروف و محبوب Dell است که تمامی تجهیزات در یک سیستم ادغام شده است. دل یکی از محبوب ترین شرکت های کامپیوتری در جهان است.

فهرست مطالب:

مشخصات ظاهری ال این وان Dell Wyse 5470

مزایای ال این وان تین کلایت Dell Wyse 5470

پردازنده آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470

امنیت آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470

ویژگی ظاهری آل این وان Dell Wyse 5470

این کامپیوتر همه کاره طراحی مدرنی دارد و در بین کاربران بسیار محبوب است و در بسیاری از ادارات و حتی در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنین محبوبیتی به این دلیل است که این کامپیوتر بدون کیس یکپارچه است، با خرید یک کامپیوتر همه کاره یا همه منظوره، کاربر دیگر مجبور به خرید مانیتور، کیس، لوازم جانبی و غیره به صورت جداگانه نیست.

 آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 به عنوان ابزاری موثر در محل کار یا خانه، کاربران را از نظر زیبایی و قدرت راضی می کند. این آل این وان توسط یک پایه ساده اما شیک بر روی سطح قرار می گیرد.

مزایای کامپیوتر آل این وان Dell Wyse 5470

کامپیوترهای همه کاره به گونه ای طراحی شده اند که کار سیم کشی در نصب اولیه به راحتی انجام می شود و هر فردی که دانش فنی پایینی دارد می تواند یک کامپیوتر همه کاره را نصب و راه اندازی کند. یکی از مزایای این نوع کامپیوتر از بین بردن بهم ریختگی کابل در کامپیوتر آل این وان می باشد.

آل این وان 5470

صفحه نمایش با کیفیت بالا

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 مجهز به صفحه نمایش 23.8 اینچی ضد نور است که تا حد زیادی خستگی چشم را کاهش داده و در دراز مدت به چشم آسیب نمی رساند.

طراحی بدون فن

کامپیوتر آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 بدون فن است و با توجه به این ویژگی و طراحی خلاقانه بدون فن، کاربران می توانند 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته کار کنند، به گونه ای که گرمای داخل دستگاه را بی صدا و با کمترین انرژی از سیستم دفع می کند. طراحی بدون فن بسیاری از ایرادات دستگاه را کاهش داده و طول عمر این کامپیوتر بدون کیس را افزایش می دهد.

پردازنده آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 مجهز به یک تراشه گرافیکی یکپارچه اینتل UHD 600 است که کیفیت تصویر مطلوب Full HD را ارائه می دهد که تجربه تماشای فیلم فوق العاده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین دارای خروجی تصویر 4k است که می توان مانیتور دوم را به آن متصل کرد.

رابط ارتباطی بالا

از آنجایی که این روزها بیشتر جلسات به صورت آنلاین برگزار می شود، وجود یک وب کم مگاپیکسلی با کیفیت HD بر روی این مانیتور برای برگزاری انواع کنفرانس های ویدئویی و دوره های آنلاین و وبینار ایده آل است.

مشخصات فیزیکی

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 مجهز به سوپر شارژر USB است. در سمت چپ دستگاه قسمتی به نام USB Power Share وجود دارد که در کنار این پورت USB0 قرار داده شده است. به این معنی است که کاربر می تواند لوازم جانبی از جمله تلفن همراه را به این قسمت متصل و شارژ کند.

آل این وان 5470

امنیت بسیار بالای آل این وان تین کلاینت 5470  dell wyse

سیستم بایوس پیشرفته این کامپیوتر بدن کیس به شما این امکان را می دهد که درگاه های ورودی و خروجی صدا، USB، دوربین، وب کم و وای فای را غیرفعال کنید.

پورت ورودی و خروجی صدا

یکی از مزیت های اصلی برای کاربران این ال این وان وجود اسپیکر داخلی و قرار دادن 2 بلندگوی داخلی 3 وات است. این آل این وان همچنین دارای جک ورودی و خروجی صدا 3.5 میلی متری (کمبو) در کنار دستگاه و خروجی صدای 3.5 میلی متری در پشت دستگاه است.

کامپیوتر همه کاره برای چه کسانی مناسب است؟

حقیقتا All In One ها در واقع برای افرادی مناسب است که می خواهند سیستم خوب داشته باشند و همچنین فضای کمی دارند. رایانه های همه کاره اغلب برای باز کردن وب سایت ها و استفاده از آن‌ها در بخش رسانه استفاده می شود. شایان ذکر است که این نوع کامپیوترها برای اجرای بازی ها طراحی نشده اند. از آنجایی که آل این وان تین کلاینت دل وایز 5470 می تواند در هر دو حالت تین کلاینت و زیروکلاینت استفاده شود، می تواند یک گزینه عالی برای سازمان های دولتی، شرکت های خصوصی و خطوط هوایی باشد.

سخن پایانی

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 یکی از قدرتمندترین و قابل ارتقاترین رایانه های شخصی کمپانی دل است. این کامپیوتر بدون کیس مجهز به پردازنده چهار هسته ای اینتل J4105 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و کش 4 مگابایت است و همچنین دارای حافظه DDR4 با امکان ارتقا تا 16 گیگابایت می باشد که برای انواع دفاتر کاربردی بسیار مطلوب است.

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470  پیشنهاد عالی برای کاربرانی ارائه می دهد که به حجم و فضای ذخیره سازی داده ها و اجرای نرم افزار و سیستم عامل اهمیت می دهند.

1. ذخیره سازی پرسرعت با استفاده از حافظه پرسرعت SSD SATA M.2 با قابلیت ذخیره اطلاعات از 16 گیگابایت تا 2 ترابایت

2. فضای ذخیره سازی eMMC برای نصب سیستم عامل THIN OS تا 16 گیگابایت برای پشتیبانی از آخرین نسخه های Citrix، Horizon View و RDP

این مانیتور حافظه گرافیکی مجزا ندارد و اگر به دنبال کارهای گرافیکی فشرده هستید بهتر است مدل های دیگری از این برند را انتخاب کنید. در نهایت آل این وان تین کلاینت 5470 Dell wyse یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه برای شما خواهد بود.

قیمت آل این وان msi، آل این وان چیست، قیمت کامپیوتر کامل ال جی، قیمت کامپیوتر کامل در بازار، قیمت آل این وان msi دست دوم، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، لیست قیمت آل این وان اچ پی، آل این وان ایسوس، نمایندگی ال این وان ایسوس، گارانتی آل این وان ایسوس، آل این وان دل، قیمت ال این وان دل، آل این وان استوک دل، فروشگاه ال این وان، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، آل این وان hp، لیست قیمت آل این وان اچ پی

مطالب مرتبط