blog

مینی کامپیوترهای منتخب برای بازی در سال 2021

مینی کامپیوترهای منتخب برای بازی در سال 2021

در گذشته اگر قصد خرید کامپیوتری قابل حمل داشتید، گزینه ی اصلی لپ تاپ بود. با وجود اینکه لپ تاپ ها گزینه ی خوبی هستند، اما وقتی شروع به کار می کنند کارایی لازم را ندارند. اگر بخواهیم یک مینی کامپیوتر و لپ تاپ با قیمت مشابه را مقایسه کنیم، مینی کامپیوتر تقریبا همیشه از نظر مشخصات ارزش بهتری را ارائه می دهد.

اگر از کامپیوتر خود در حال حرکت استفاده نمی کنید و فقط در محل کار، مدرسه یا خانه به آن نیاز دارید، مینی کامپیوتر می تواند برای شما مناسب باشد. اکثر مینی کامپیوترها به طور قابل توجهی کوچکتر از لپ تاپ ها هستند، بنابراین حمل و نقل آنها راحت تر و در عین حال قدرتمندتر هستند. آنها همچنین دارای پورت های بیشتری نسبت به یک لپ تاپ معمولی هستند. بنابراین یک مینی کامپیوتر می تواند به مبارزه شما در حمل دانگل پایان دهد.

اما به عنوان گیمر، اگر نتوانید بازی ها را روی آن اجرا کنید این فناوری چه فایده ای دارد؟ در ابتدا اکثر مینی کامپیوترها به عنوان ماشین های بهره وری به بازار عرضه می شدند. اما در این مورد استثنا وجود دارد. حتی اگر این کامپیوترهای شخصی نتوانند آخرین بازی های Call of Duty یا Battlefield را با تنظیمات فوق العاده اجرا کنند، اما اکثر آنها به اندازه کافی قوی هستند تا بازی هایی مانند League of Legends Dota 2 و CS: GO را با نرخ فریم یکنواخت اجرا کنند.

رقابت در بازار مینی کامپیوترها بسیار شدید است. پیدا کردن گزینه ی متناسب با نیازهای شما ممکن است ساعت ها طول بکشد. اگر هدف اصلی شما انجام برخی از کارها بر روی مینی کامپیوتر و درعین حال قابلیت انجام برخی بازی هاست ، لیست ما می تواند در وقت شما صرفه جویی کند.

ZOTAC MAGNUS

جای تعجب نیست که Zotac، شرکتی که به کارت های گرافیکی کوچک خود معروف است، یکی از پیشگامان صنعت مینی کامپیوتر است.

هدف مجموعه Magnus این است که نیازهای یک گیمر حرفه ای را هر کجا که ممکن است برآورده کند. اکثر مدلهای Magnus دارای ابعاد یکسانی هستند: 8.27 اینچ در 7.99 اینچ در 2.45 اینچ. این دستگاه کوچکتر از PS4 است و مدل اصلی آن دارای کارت گرافیک GTX 1660 به همراه 32 گیگابایت رم و i5-9300H است.

دهها مدل Magnus وجود دارد. برخی حتی یک کارت گرافیک درجه یک RTX 2080 یا یک کارت گرافیک سوپر RTX 2070 نصب می کنند. اما به خاطر داشته باشید که مدلهایی که برچسب “barebone” نامیده می شوند بدون ذخیره سازی و RAM عرضه می شوند. اگر قصد دارید این مسیر را طی کنید، مطمئن شوید آنچه که قصد استفاده از آن را دارید با مدل شما مطابقت داشته باشد.

HP Elite Slice

جلسات تجاری روز به روز بیشتر می شوند. چندین فایل Excel در کنار یک تماس کنفرانسی ممکن است برای پشتیبان گیری به برخی از مشخصات نیاز داشته باشند. این مشخصات همچنین می تواند برای بازی زمانی که در منزل هستید استفاده شود.

HP Elite Slice به عنوان یک دستگاه بهره وری به بازار عرضه می شود ، اما باید به عوان یک سیستم همه کاره مناسب در نظر گرفته شود. این دستگاه دارای شکلی شبیه به قاب هدفون  است و 2.31 پوند وزن دارد.

اگرچه Elite Slice دارای کارت گرافیک GTX نیست ، اما دارای i5-6500T و 16 گیگابایت رم (قابل ارتقا به 32 گیگابایت) و 128 گیگابایت SSD در کنار 1 ترابایت هارد دیسک است. کارت گرافیک Intel HD Graphics 530 در داخل دستگاه برای پاسخگویی به نیازهای کم و متوسط ​​بازی شما بیش از حد کافی است.

Apple M1 Mac mini

از آنجایی که مکینتاش به Mac مجهز است، به نظر می رسد اپل تمایل ندارد ظاهر خود را مختل کند. مدتی است که طراحی جعبه ای وجود دارد، اما هر زمان که اپل محصول جدیدی برای ارائه داشته باشد داخلی آن به روز می شود.

در اواخر سال 2020، اپل تصمیم گرفت از به کارگیری پردازنده های اینتل فاصله بگیرد. خط جدیدی از مک بوک ها در کنار مک مینی به روز شده با پردازنده M1 اپل وارد بازار شدند. اپل این تراشه جدید را برای بهره وری مطلوب و کارکرد بهتر با macOS طراحی کرد.

اپل همچنین به دنبال بهینه سازی تمام اکوسیستم های خود بوده و با M1 Mac، کاربران قادر خواهند بود از برنامه های iPad و iPhone استفاده کنند. اگرچه در ابتدا برنامه های زیادی وجود نداشت که از این ویژگی پشتیبانی کنند، اما تعداد آنها روز به روز افزایش می یابد.

مینی مک ها نیز قابل تنظیم هستند و می توانید مقدار RAM مورد نظر خود را در کنار ظرفیت ذخیره سازی SSD تنظیم کنید.

Intel NUC Extreme Gaming

اینتل با کیت های بازی NUC خود قصد دارد یک تجربه بازی عالی را در اندازه یک کنسول ارائه دهد. همچنین دارای یک پوشش عالی است. این کیت ها جمع و جور هستند و وزنی در حدود دو تا 2.2 پوند دارند. به خاطر داشته باشید که برخی از مدلها بدون RAM و فضای ذخیره سازی عرضه می شوند.

مدل پایه Extreme Kit دارای پردازنده i9-9980HK ، کارت گرافیک Intel UHD Graphics 630 و 16 گیگابایت رم است. رم قابل ارتقا تا 64 گیگابایت است.

اگرچه از کارت گرافیک اختصاصی استفاده نمی کند ، اما عملکرد NUC باید بیش از اندازه کافی باشد تا نرخ فریم یکنواخت در بازی های کم تقاضا به دست آید.

کامپیوتر رومیزی Dell CF5C Micro Form Factor

همانطور که از نامش پیداست، CF5C یکی از فشرده ترین گزینه های موجود در هنگام در نظر گرفتن مشخصات آن است. شکل آن شبیه یک کنسول است و تنها 6.1 پوند وزن دارد. CF5C قابل تنظیم نیست و بهترین میکرو کامپیوتری است که Dell ارائه می دهد.

CF5C دارای i5-7500T ، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD و کارت گرافیک یکپارچه Intel HD Graphics 630 است. از نظر مشخصات ، این قابلیت را دارد که هر کاری را که مربوط به رسانه است انجام دهد.

اگر گیمر حرفه ای نیستید، قطعاً می توانید این مینی کامپیوتر را در نظر بگیرید. کارت گرافیک مجتمع باید به اندازه کافی برای برآوردن نیازهای کم و متوسط ​​بازی شما باشد.

قربانی کردن یک پردازنده گرافیکی خوب فقط بهایی است که ما باید برای یک فاکتور فرم کوچکتر و وزن سبک تر بپردازیم.

HP Z2 Mini G4

کوچک شدن اندازه به معنای کاهش ظرفیت کار یک مینی کامپیوتر است. در حالی که این جمله برای اکثر بازار صادق است ، HP Z2 Mini G4 می تواند یکی از معدود نمونه هایی باشد که بر خلاف آن است. تقریباً غیرممکن است که هنگام انجام کارهای روزمره با این شیطان کوچک ، علائم فشار را احساس کنید.

HP Z2 Mini G4 به عنوان مینیمالیستی ترین مورد برای مینی کامپیوتر ارائه می شود. طراحی ظریف آن اجازه می دهد تا با محیط ترکیب شود و همچنین تشخیص اینکه این یک کامپیوتر از راه دور است بسیار دشوار است.

مدل مورد آزمایش ما دارای پردازنده I5-8500 ، 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD بود. همراه با گرافیک Nvidia Quadro P600 ، HP Z2 Mini G4 می تواند بازی های مستقل و عناوین شبیه ساز را بدون تعریق اجرا کند.

نسخه های انگشت شماری از Z2 Mini G4 وجود دارد که هر کدام مشخصات متفاوتی دارند. سیستم خنک کننده داخل جعبه عملکرد خوبی در کنترل دما دارد. هنگامی که سیستم تحت بار است ممکن است کمی پر سروصدا شود، اما نویز آنقدر نزدیک نیست که آزاردهنده ای به نظر برسد. با این حال ، اگر به دنبال آن تجربه کاملاً متفاوت هستید این دستگاه می تواند معامله شکن باشد.

برچسب ها :
  • تین کلاینت
  • مینی پی سی
  • مینی کامپیوتر
  • مینی کامپیوتر بازی
  • مینی کیس
اشتراک گذاری :

مطالب اخیر

با موفقیت به سبدخرید اضافه شد.
توضیحات مربوطه را انتخاب کن
  • تصوبر
  • SKU
  • امتیاز
  • قیمت
  • وضعیت در انبار
  • قابلیت دسترسی
  • اقزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
  • سن
  • رنگ
  • جنسیت
  • سایز
برای حذف نوار مقایسه بیرون از کادر کلیک کنید.
مقایسه