تکنولوژی, مقالات کلاینت مال

تین کلاینت چیست و شرکت‌های سازنده آن

بنر تین کلاینت

فهرست مطالب:

تین کلاینت چیست؟

ابتدا تین کلاینت را تعریف می کنیم. تین کلاینت یک کامپیوتر رومیزی است که نه هارد دیسک دارد و نه فن یا قطعات مکانیکی و در نتیجه گرمای کمتری تولید می کند. تین کلاینت ها همیشه کوچکتر از رایانه های شخصی هستند و بنابراین برای محیط های کاری کوچک مناسب هستند. شرکت های مختلفی شروع به ایجاد تین کلاینت کرده اند. تین کلاینت انواع مختلفی دارد مانند تین کلاینت دل 5070، تین کلاینت گیگابایت، تین کلاینت اینتل و …. این مقاله می تواند راهنمای شما در خرید تین کلاینت از برندهای مختلف سازنده تین کلاینت باشد.

در بین تولیدکنندگان تین کلاینت، DELL و HP نسبت به تولیدکنندگان دیگر کیفیت بالاتری دارند.

 

b 4

شرکت DELL

دل یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان محصولات فناوری اطلاعات در سراسر جهان است. شرکت دل یک شرکت آمریکایی است که توسط مایکل دل در سال 1984 به ثبت رسیده است. این شرکت که دفتر مرکزی آن در تگزاس است، در تولید تین کلاینت بسیار موفق بوده و بهترین تین کلاینت را تولید کرده است. تنوع تین کلاینت های این شرکت بسیار زیاد است. سایت دل یک سایت بسیار کاربرپسند است که برای کمک به شما در یافتن به‌روزرسانی‌ها برای سیستم‌هایتان طراحی شده است؛ شرکت دل از سطح پشتیبانی بسیار قوی برخوردار است و همین امر آن را به یکی از معتبرترین برنامه‌های پشتیبانی در جهان تبدیل کرده است.

تین کلاینت های دل ارزان تر هستند، اما تفاوت قیمت این روزها کمتر به چشم می خورد؛ به طور کلی، تین کلاینت های دل ارزان تر از همتایان خود هستند. عده ای دلیل این ارزانی را به دلیل استفاده زیاد کاربران می دانند. محبوب ترین CPU مورد استفاده در Dell اینتل است.

شرکت HP

اچ پی در سال 1939 توسط دو فارغ التحصیل به نام های دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت تاسیس شد. دفتر مرکزی HP در کالیفرنیا قرار دارد. در ابتدا، HP یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ و چاپگر در جهان بود. یکی از بزرگترین تولید کنندگان تین کلاینت اچ پی است. البته این شرکت محصولات متنوعی از جمله تین کلاینت، آل این وان، زیرو کلاینت، سرور، پرینتر، لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت، مانیتور و … تولید می کند که برای دریافت پشتیبانی نیاز به قرارداد خدمات و پشتیبانی دارید.

قیمت Thin Client HP

HP Thin Client گرانتر از Dell است. یافتن قطعات تین کلاینت اچ پی نیز سخت تر از قطعات دل در بازار است. CPU استفاده شده در تین کلاینت HP AMD است.

شرکت MSI

برند MSI یکی دیگر از برندهایی است که تین کلاینت می سازد. MSI از عبارت Micro Star International ساخته شده است. این شرکت در سال 1986 توسط پنج متخصص فناوری اطلاعات تاسیس شد. این شرکت در تایوان مستقر است. برند MSI یک برند کاملا تایوانی است. فعالیت اصلی این شرکت توسعه، ساخت و فروش سخت افزار می باشد. این شرکت به ساخت مادربرد، کارت گرافیک، لپ تاپ و همچنین کامپیوترهای همه کاره معروف است، امروز MSI شروع به ساخت کامپیوترهای کوچک کرد. چندین مدل از تین کلاینت ها را روانه بازار کرده است.

شرکت IGEL

برند IGEL یکی از برندهایی است که از بدو تاسیس بسیار قدرتمند ظاهر شده است. IGEL در سال 2001 در آلمان تاسیس شد. آقای هایکوگلوز موسس این شرکت است. این شرکت با تولید سیستم عامل شروع کرده و سیستم عامل های خود را به صورت استاندارد با تین کلاینت های خود عرضه می کند. تین کلاینت های IGEL دارای پردازنده های قدرتمند با فضای ذخیره سازی کم هستند.

شرکت ایسوس

ایسوس یکی از بزرگترین تولید کنندگان کامپیوتر و تجهیزات جانبی در جهان است که دفتر مرکزی آن در سال 1990 در تایپه تایوان واقع شده است. محصولات اصلی شامل مادربرد، مادربرد سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپ تاپ و تین کلاینت و … می باشد.

برای مطالعه لیست دو شرکت برتر کامپیوتری در جهان، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه نگاهی دیگر به تین کلاینت ها، اینجا را کلیک کنید.

برای مطالعه مشخصات فنی تین کلاینت HP t730، اینجا را کلیک کنید.

منبع:

tiny

bit

cutt

بهترین تین کلاینت، تفاوت تین کلاینت و مینی پی سی، راهنمای خرید تین کلاینت، فروش مینی کامپیوتر صنعتی، قطعات تین کلاینت، راهنمای خرید مینی کیس استوک، قیمت مینی کامپیوتر اچ پی، نصب ویندوز روی تین کلاینت، دانلود نرم افزار تین کلاینت، ویندوز مخصوص تین کلاینت، راه اندازی زیرو کلاینت، تین کلاینت چیست، آموزش نصب کلاینت

مطالب مرتبط