مقالات کلاینت مال

کاربرد مینی کامپیوترها در ترید ارزهای دیجیتال

کاربرد مینی کامپیوترها در ترید ارزهای دیجیتال

کاربرد مینی کامپیوترها در ترید ارزهای دیجیتال

یکی از کاربرد مینی کامپیوترها در ترید ارزهای دیجیتال می‌باشد. این روزها حتما با ارزهای دیجیتالی و واژه‌های مختلف آن‌ها سروکار داشته‌اید، به دلیل افزایش قیمت بیتکویین و تقاضای بازار باعث شده مردم و کاربران زیادی به این ارزها روی بیاورند، برای همه ما بازارهای رمز ارز و بلاکچین بسیار مفاهیم تازه‌ای هستند و می‌خواهیم بررسی بکنیم که اصلا ارز دیجیتال چیست و چه کاربردهایی دارند ؟

ارز دیجیتال

تفاوت‌های ارز دیجیتال و پول کاغذی

در آینده بسیار نزدیک نیازی به پول‌های کاغذی نخواهد بود یا نیاز به داشتن و نگهداری پول‌ها درون بانک‌ها نیست. رمز ارزهای دیجیتالی بر مبنای فناوری بلاکچین طراحی شده‌اند. این رمز ارزها در اختیار هیچ دولت و شخصی نیست و قابلیت تقلب در آن‌ها وجود ندارد. بلاکچین این ارزها را شفاف و غیر قابل نفوذ کرده‌است. ارزهای دیجیتالی را به راحتی می‌توان بدون دخالت شخص سوم میان افراد انتقال داد. برخی از این ارزها قابلیت استخراج یا ماینینگ را دارند.

ماینر چیست؟

در مبحث ماینرها یا ماینینگ‌ها می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتالی را استخراج نمایید. برای انجام هر تراکنش ماینرها فرایند محاسباتی را انجام خواهند داد و در ازای آن‌ها پاداش میگیرند. رمز ارزهایی نظیر بیتکوین و اتریوم و … به راحتی قابلیت ماین شدن را دارند. در جهان تنها 21 میلیون بیتکوین وجود دارد که تمامی آن‌ها تا سال 2140 استخراج خواهند شد و البته برخی از ارزها نیز به استخراج کردن نیازی ندارند و تعداد آن‌ها مشخص است.

ارزهای دیجیتالی امکان بازگشت ندارند و زمانی که یک تراکنش در شبکه بلاکچین صورت می‌گیرد قابلیت برگشتی ندارند. همچنین هویت در بلاکچین مخفی می ماند. تنها آدرس عمومی نظیر کیف پول و مقدار موجودی قابل رویت است. ارزهای دیجیتالی سرعت و امنیت بالایی نیز دارند و می‌توانید از هر نقطه به نقطه‌ای دیگر  در جهان آن‌ها را انتقال دهید.

شما به راحتی می‌توانید این ارزها را از صرافی‌های معتبر ایرانی یا خارجی خریداری نمایید. ولی اگر به دنبال ماین کردن هستید می‌توانید استخراج رمز ارزها را از طریق مینی کامپیوترها یا لپ تاپ‌ها انجام دهید. در این مبحث سعی کرده‌ایم بیشتر راجب ماین و ترید از طریق مینی کامپیوتر ها را خدمتتان توضیح دهیم.

ترید ارزهای دیجیتالی چیست؟

ترید به معنای معامله ارز دیجیتال شامل خرید و فروش ارزهایی نظیر بیتکوین می‌باشند که با هدف کسب سود انجام می‌گیرند. فرد معامله گرد یا تریدر به منظور کسب سود از نمودار قیمتی و اخبار بازار و رویدادهای آتی بازار ترید انجام می‌دهد. مثلا کسی بیتکوین می‌خرد تا آن را به امید افزایش قیمت در آینده با قیمت بالاتر بفروشد. در واقع او پول داده بیتکوین خریده و در آینده بیتکوین را با پول مبادله خواهد کرد.

برای تریدر ارز دیجیتال چه مینی کامپیوترهایی مناسب هستند؟

اگر شما به صورت حرفه‌ای می‌خواهید وارد بازار بورس و ارزهای دیجیتال و فارکس شوید. داشتن یک لپ تاپ یا مینی کامپیوتر با رم مناسب می‌تواند برای ترید عالی باشد. ما به شما مینی کامپیوتر یا تین کلاینت‌ها را با پردازنده‌های قوی و رم های قدرتمند با سرعت بالا را پیشنهاد می‌کنیم تا در زمان‌های طولانی مدت بتواند جوابگوی تجارت آنلاین جهانی شما باشد. در وسط کار هنگ و کندی سرعت اتفاق نیفتد و بتوانید خرید و سیگنال ارز را انجام دهید. در یک نمایشگر یا مانیتور در تریدرها با توجه به عددها و جدول‌ها و المان‌هایی که نمایش داده می‌شود باید بزرگ انتخاب شوند. بنابراین در کنار یک کیس مینی قوی باید به فکر یک مانیتور بزرگ نیز باشید.

هرگز نباید یک سیستم را برگزینید که شناخت کافی از آن‌ها ندارید و می‌خواهید یک شبه ره صد ساله را بروید و پیدا کردن سیستم مناسب برای ترید واقعا تلاش و زحمت زیادی را می‌طلبد. هرچقدر سیستم بیشتر تست شود و اطیمنان و موفقیت در آن‌ها نیز بالاتر می‌رود. امروزه مینی کامپیوترهای تی ام 200 می‌تواند برای ارز دیجیتال‌ها بسیار مناسب باشد.

تین کلاینت5070

همچنین در ترید کردن ارز دیجیتال می‌توانید از تین کلاینت 5070 پنتیوم استفاده بکنید که همزمان سه تصویر را به شما نشان می‌دهد. تین کلاینت‌های  5070 extended قابلیت نمایش تصاویر را به طور همزمان دارا است پس بهترین گزینه در انتخاب تریدها برای سیستم‌های مینی کامپیوتر می باشد.

منبع: https://bit.ly/3EnLuKe

https://cutt.ly/oRS8Kjb

https://tinyurl.com/2j5nukch

دستگاه ارز دیجیتال چه کاری انجام میدهد، دستگاه های استخراج بیت کوین، درامد دستگاه ماینر، استخراج ارز دیجیتال با موبایل، درامد دستگاه استخراج بیت کوین، عکس دستگاه ماینر بیت کوین، دستگاه استخراج ارز، دستگاه ارز دیجیتال چیست، دستگاه ماینر خانگی، دستگاه ارز دیجیتال چیست، قیمت دستگاه ارز دیجیتال، دستگاه ارز دیجیتال اتریوم، استخراج ارز دیجیتال به زبان ساده، قیمت ماینر ارز دیجیتال، عکس دستگاه ارز دیجیتال، آموزش استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر

مطالب مرتبط