اخبار روز

چرا باید یک مینی کامپیوتر بخریم؟

چرا باید یک مینی کامپیوتر بخریم؟

برای پاسخ به این سوال که چرا باید یک مینی کامپیوتر بخریم؟ باید گفت که با خرید تین کلاینت هزینه نگهداری و اشغال فضای کاری یک شرکت یا اداره را کاهش می‌دهید. مینی کامپیوتر را می‌توان به راحتی در هر مکانی نصب کرد، حتی پشت مانیتوری که قابل مشاهده نباشد و محیط کار شما را زیباتر کند.

اکثر شرکت‌های بزرگ و ارگان ها و سازمان‌های دولتی ترجیح می‌دهند از این فناوری در سازمان خود برای افزایش راندمان کاری، کاهش مصرف برق، افزایش ایمنی و کاهش قیمت این دستگاه‌ها استفاده کنند.

به دلیل سخت افزار و فناوری‌های قدرتمند، تین کلاینت‌ها معمولاً می‌توانند تا 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته بدون توقف کار کنند.

با در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده خرید مینی کامپیوتر قطعا هزینه‌های مختلف را در کار شما کاهش می‌دهد.عمر مفید مینی کامپیوترها 12 سال است در حالی که عمر مفید‌ کیس‌های معمولی 6 سال است. توان مصرفی مینی کامپیوتر 12 وات و برق جیبی 500 وات می‌باشد. مهمترین چیز برای ما قیمت است. برای یک کیس باید دو برابر هزینه مینی کامپیوتر بپردازیم.

چرا مینی کامپیوتر

همانطور که مشخص است، تنها با انتخاب کوچکی از گزینه‌های جایگزین، می‌توانید در محیط کار خود تغییر ایجاد کنید. از قیمت تا مصرف برق. در زیر برخی از تفاوت‌هایی که بررسی خواهیم کرد آورده شده است:

تفاوت های مین کامپیوتر با کامپیوتر سنتی

  • قطع برق: مصرف برق در کیس‌های معمولی بسیار زیاد است. اگر کیس‌ها در اثر نوسانات برق آتش بگیرند، آداپتور برق آسیب می‌بیند. برق در این مورد نیز هزینه‌های زیادی دارد. اگر نوسانات برق در مینی کامپیوترها وجود داشته باشد، قطعاتی مانند برق دیگر نمی‌سوزند زیرا آداپتوری دارند که بسیار کم مصرف است و حتی نیازی به محافظ ندارد.

نوسانات برق داخلی می‌تواند باعث سوختن مادربرد در کیس شود. اما در مینی کامپیوترها نوسانات داخلی به آداپتور آسیب می زند و آداپتور مشکلی برای تین کلاینت ایجاد نمی‌کند.

  • تامین یو پی اس: اگر بخواهیم محفظه‌های یو پی اس را تامین کنیم مصرف برق آن‌ها 500 وات است، از طرفی قیمت یو پی اس بسیار بالاست.

اما برای مینی کامپیوترها به دلیل مصرف کم نیازی به یو پی اس گران قیمت نداریم و می توانیم یو پی اس 10 تا 12 میلیون تومان تهیه کنیم.

  • دوام: دوام مینی کامپیوترها در مقایسه با کیس‌ها قابل توجه است. عمر مفید کامپیوترهای کوچک حدود 12 سال است. عمر مفید مینی کامپیوترها با 24 ساعت کار محاسبه می‌شود در حالی که عمر مفید کیس‌ها 6 سال است. این بدان معنی است که با خرید یک مینی کامپیوتر، می‌توانید عملکرد دو کیس را حفظ کنید یا طول عمر دو مورد را بهبود بخشید.

منبع:

https://tinyurl.com/yckk82uf

https://cutt.ly/3UhcEEf

https://bit.ly/3mz5tz4

مینی کیس، مینی کامپیوتر صنعتی، قیمت مینی پی سی گیمینگ، بهترین مینی کامپیوتر، قیمت مینی کامپیوتر، مینی کامپیوتر برای بازی، مینی کامپیوتر core i7، مینی کامپیوتر قیمت، مینی کامپیوتر چیست، بهترین مینی کامپیوتر، مینی کامپیوتر