مقالات کلاینت مال

مینی کیس‌ چیست؟ تفاوت‌های آن با کیس کامپیوتر در چیست؟

مینی کیس‌ چیست

مینی کیس‌ چیست؟ تفاوت‌های آن با کیس کامپیوتر در چیست؟

مینی کیس‌ (mini case) در واقع همان کیس‌های معمولی با ابعاد و در حجم کمتر نسبت به کیس‌های بزرگ هستند. مینی کیس‌ها تمام ویژگی‌های یک کامپیوتر شخصی و قابل ارتقا را در اندازه‌ای کوچکتر دارند. برای افرادی که فضای کافی در منزل یا محل کار برای کامپیوتر خود ندارند این مینی کیس‌ها بهترین گزینه می تواند باشد. اغلب این مینی کیس‌ها به صورت مینی کیس استوک وارد ایران شده و عرضه می شوند.

مینی کیس‌ چیست
مینی کیس

مینی کیس استوک

مینی کیس‌ها به صورت استوک وارد ایران می شوند. معمولا برای ارتقای آن‌ها نیازی به خرید قطعات خاصی نیست و با هارد و رم معمولی و گرافیک با پایه کوتاه می تواند کار شما را راه اندازد، ولی از جهتی دیگر مینی کیس‌هایی وجود دارند که رم و هارد آن جزو رم و هارد لپ تاپی هستند و به دلیل نبود فضای بزرگتر در آن امکان استفاده از رم و هارد معمولی و یا گرافیک معمولی نیست.

تولیدکننده های مینی کیس هر کدام نام خاصی رو بر روی مینی کیس‌های خود گذاشته اند. شرکت اچ پی (HP ) علاوه بر تولید تین کلاینت، زیروکلاینت و انواع کیس اقدام به تولید مینی کیس کرده است. شرکت اچ پی نام small factor  و شرکت دل (DELL) نام ultra را برای این کیس ها گذاشته است.

مینی کیس

مزایای مینی کیس‌ها

1- مینی کیس‌ نسبت به کیس‌ معمولی وزن کمتر و ابعاد کوچکتری دارند.

2-مینی کیس‌ها انرژی کمتری را مصرف می کنند در نتیجه از لحاظ هزینه مقرون به صرفه‌تر هستند.

3-طراحی مینی کیس‌ها زیبا و در عین حال به گونه ای طراحی شده اند که امکان دسترسی به قطعات داخلی مینی کیس را به راحتی فراهم می کنند.

4- برای ساعت‌های طولانی امکان استفاده از مینی کیس‌ها وجود دارد بدون ایجاد خرابی وجود دارد.

معایب مینی کیس‌ها

1- ابعاد کوچک مینی کیس‌ باعث شده است که نتوانیم از چندین هارد بر روی مینی کیس‌ها استفاده کنیم.

2-مینی کیس‌ها قیمت بالایی دارند و هرچه ابعاد کوچک تری داشته باشند قیمت آن‌ها بیشتر می شود.

منبع:https://bit.ly/3nFxG6Q

https://cutt.ly/PRHscsu

https://tinyurl.com/4n8zxbfp

مینی کیس‌ چیست، قیمت مینی کیس، کارت گرافیک مینی کیس، مینی کیس استوک، قیمت کیس کامل کامپیوتر، کیس دست دوم، کامپیوتر کوچک ایسوس، تک یک، لپ تاپ استوک چیست، قیمت مینی کیس، کارت گرافیک مینی کیس، مینی کیس استوک، قیمت کیس کامل کامپیوتر، کیس دست دوم، کامپیوتر کوچک ایسوس

مطالب مرتبط