اخبار روز

قابلیت جدید Account Status در اینستاگرام با سیستم اعلان وضعیت شبکه‌:

قابلیت جدید Account Status در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت جدیدی را با عنوان Account Status معرفی کرده است. کاربرد این قابلیت این است که  وضعیت حساب کاربری‌ها را نشان می‌دهد. اتفاقی که می‌افتد این است که کاربران را از قطع شدن‌های احتمالی آگاه خواهد کرد.

در نتیجه، اینستاگرام  به شما دو قابلیت کاربردی و مهم را معرفی کرده است. این دو قابلیت به شما کمک می‌کند تا اطلاعات مورد نیازتان از حساب کاربری‌تان و یا اطلاعاتی که مربوط به وضعیت این پلتفرم را شما مستقیما از اپلیکیشن دریافت کنید . در این صورت شما دیگر برای نیازی به جست و جو در شبکه‌ی اینترنت را نخواهید داشت.

قابلیت جدید Account Status در اینستاگرام

قابلیتی Account Status یا همان وضعیت حساب را اینستاگرام در کنار سیستم‌های اعلان جدید معرفی کرده است تا به کاربران در مورد مشکلات فنی اطلاع دهد.

اینستاگرام با قطع شدن شبکه، شما را سریعا مطلع خواهد کرد:

اینستاگرام مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، گاهی اوقات با مشکلاتی فنی و یا قطعی‌ها مواجه می‌شود. مانند اتفاقی که در چند روز گذشته برای اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام و واتس اپ افتاد. که در این موقعیت، بعضی از کاربرها امکان استفاده از از امکانات این پلتفرم و یا بخشی از آن را ندارند. از آنجایی که اطلاعات مورد نیاز به هنگام رخ دادن چنین مسائل فنی از دسترس شما خارج می‌شود، بعضی افراد فکر می‌کنند که فقط حساب آن‌ها دچار مشکل شده است. instagram برای رفع مشکلات این چنینی و همچنین  شفاف‌سازی در مورد ایرادهای فنی پلتفرم خود، شروع به  آزمایش یک سیستم کرده است که این اعلان جدید به هنگام رخ دادن مشکلاتی از این دست مطلع خواهد کرد.

این پلتفرم اجتماعی، این ویژگی یادشده را در ابتدا برای یک سری کاربران در ایالات متحده فعال خواهد کرد و همچنین پس از آزمایش‌های اولیه، این پلتفرم را در دسترس کاربران خود در سراسر جهان قرار می‌دهد. با چنین قابلیتی، اگر  اینستاگرام هر موقع با مشکلی مواجه شود، بلافاصله کاربران مطلع خواهند شد.

جزئیات مهم آن به این صورت است:

با هر قطعی در شبکه اینستا گرام، این آزمایش کمک می‌کند تا دقیقا تعیین کنید که می‌خواهید چه زمانی اعلان قطعی را دریافت ‌کنید؛ اعلان را در هنگام وقفه‌ای که در عملکرد اینستاگرام‌تان رخ می‌دهد دریافت کنید، یا وقتی که مشکلات و قطعی‌ها رخ می‌دهد. به این ترتیب شما با بروز مشکل و اختلال در استفاده از instagram، کاربران را از ایراد اصلی مطلع خواهند کرد.

  • در نظر داشته باشید اینستاگرام، این ویژگی را فعلا فقط در آمریکا
    فعال کرده است. در نتیجه اگر  آزمایش‌های
    آنان مثبت ارزیابی شود، احتمال بیشتری وجود دارد که به‌زودی برای تمام کاربران در سراسر
    جهان هم در دسترس قرار می‌گیرد.

با قابلیت Account Status سلامت حساب کاربریتان را بررسی کنید

الساندرو پالوزی که کدهای جدید اینستاگرامی را کشف کرده بود، مدت‌ها قبل در مورد چنین گزینه‌ای که اضافه خواهد شد به اینستاگرام، خبر داده بود. وی قبلا در مورد قابلیتی به‌ این نام: سلامت حساب کاربری، توضیحاتی داد که فعالان اینستاگرامی می‌توانند با استفاده از این قابلیت، پست‌هایی که حذف‌شده را می‌توانید مشاهده کنید و همچنین درخواست‌ دیگر کاربران را مرور کنید. و حالا اینستاگرام این خصوصیت را با نام قابلیت Account Status در اپلیکیشن معرفی کرده است.

از دیگر قابلیت‌های Account Status این است که در موقعیتی که حساب کاربری افراد در معرض مسدود شدن و یا غیر فعال شدن است، افراد را از این مقوله مطلع خواهد کرد.

 در  آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در این خصوص در صفحه‌ای که مختص این ویژگی است ارائه خواهد شد تا بررسی وضعیت دقیق‌تری نیز به دست بیاوریم.

اگر علاقمند به کسب اطلاعات در خصوص گرین کارت و لاتاری هستید اینجا را کلیک کنید.

منبع:

http://surl.li/anpni

https://bit.ly/3brlsJk

https://b2n.ir/a13389

دانلود اینستاگرام فارسی 2019 برای اندروید، دانلود اینستاگرام برای اندروید 4، دانلود آخرین نسخه اینستاگرام، دانلود اینستا فارسی، نصب اینستاگرام فارسی رایگان، تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2020، جدیدترین قابلیت اینستاگرام، قابلیت جدید بلاک اینستاگرام، تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام 2021، قابلیت جدید اینستاگرام در استوری، نحوه آپدیت دایرکت اینستاگرام، آپدیت جدید اینستاگرام چه امکاناتی دارد، تغییرات آپدیت جدید اینستاگرام، بروزرسانی اینستاگرام، دانلود اینستاگرام پلاس

مطالب مرتبط