تکنولوژی, مقالات کلاینت مال

بهترین بهینه ساز های کامپیوتری در سال 2021

بهترین بهینه ساز های کامپیوتر

بهترین بهینه سازهای کامپیوتری در سال 2021

بسیاری از پاک کننده‌ها و بهینه‌سازهای کامپیوتری و مینی کامپیوتر رایگان وجود دارد که ادعا می‌کنند عملکرد قابل ملاحظه‌ای سریعتر را ارائه می‌دهند، اما همه از هیاهو پشتیبانی نمی‌کنند. به همین دلیل است که ما همه محبوب ترین گزینه‌ها را آزمایش کرده‌ایم و مواردی را که به اعتقاد ما باعث افزایش سریع سرعت رایانه شما می‌شود، به شما معرفی کردیم.

با راه‌اندازی ویندوز 11 در 5 اکتبر ، بهتر است مطمئن شوید که رایانه شما برای ارتقا آماده است ، به شرط اینکه حداقل الزامات را برآورده کند.

نرم‌افزار iolo

بهترین نرم افزار بهینه ساز رایانه‌ای که امروزه در دسترس است Iolo System Mechanic است. مجموعه‌ای از ابزارها که شامل همه چیزهایی است که برای پاکسازی فایل‌های غیر ضروری، تنظیمات رایانه خود و تنظیم همزمان حریم خصوصی خود نیاز دارید.

با این حال، اگر نیازهای شما ساده تر است، ما همچنین چهار ابزار عالی دیگر را جمع‌آوری کرده‌ایم که به کامپیوتر شما بدون ارائه تعداد زیادی از گزینه‌های ترسناک، به طور کامل فن آوری را انجام می‌دهد.

شایان ذکر است که شما می‌توانید بسیاری از کارهایی که این بهینه سازهای رایانه‌ای رایگان انجام می‌دهند را خودتان با استفاده از ابزارهای تعمیر و نگهداری سیستم ویندوز انجام دهید، اما این کار زمان بر است.
اگر می خواهید ویژگی‌های بیشتری داشته باشید، بسیاری از این بهینه‌سازهای رایانه‌ای رایگان همتایان ممتازی دارند که می‌توانند کارهای پیشرفته‌تری را انجام دهند و ابزارهای اضافی مانند حذف ایمن فایل‌ها و اسکن‌های برنامه ریزی شده را ارائه می‌دهند.

سیستم خود را با جدیدترین درایورهای Windows با DriverFix به روز کنید. پشتیبانی از همه دستگاه‌های PC و مینی پی سی برای ویندوز 7/8/10 و حتی XP. خرابی ها را برطرف می‌کند، از خطاها جلوگیری می‌کند، عملکرد مینی کامپیوتر را افزایش می‌دهد. در ادامه برخی از پاک‌کتتده‌های رایگان را معرفی می‌کنیم.

1- مکانیک سیستم Iolo

از یک رایانه سریعتر و تمیزتر با بهترین بهینه ساز رایانه لذت ببرید.
Iolo System Mechanic پرونده‌های ناخواسته و برنامه‌های ناخواسته را حذف می‌کند، bloatware و تنظیمات ناخواسته اجرای خودکار را مسدود می کند، RAM  را پاک می‌کند و گزارش‌های مختلف، سابقه مرورگرها و حافظه پنهان را پاک می‌کند.
این نه تنها منابع کلیدی سیستم را آزاد می‌کند، بلکه آثار فعالیت مرور شما را برای محافظت از حریم خصوصی شما حذف می‌کند.

جعبه ابزار بهینه سازی رایانه آن واقعاً تفاوت ایجاد می‌کند. هر زمان که سیستم مکانیک را آزمایش کرده‌ایم، پیشرفت قابل توجهی در سرعت پیدا کرده‌ایم، به ویژه در هنگام راه اندازی. نسخه رایگان عالی است، اما دو نسخه ممتاز – System  Mechanic و System Mechanic Pro – اگر به طور مرتب از آن استفاده می‌کنید.
افزایش عملکرد واقعی که پس از اجرای System Mechanic مشاهده کردیم ، آن را بهینه کننده رایانه مورد علاقه ما تبدیل کرد. چهار برنامه دیگر را برای سرعت بخشیدن به رایانه ویندوز خود بخوانید.

2- بهینه‌ساز رایانه ساده با تعمیر ابزارها

Restoro  بزرگترین لیستی از ویژگی‌هایی را که دیده‌ایم ندارد، اما در ارائه موارد ضروری و مدیریت خوب آن‌ها بدون افزودن موارد اضافی غیر ضروری بسیار خوب عمل می کند.
مشکلات متعددی اسکن می شوند، در صورت یافتن لیست می‌شوند و با ابزار قدرتمند تعمیر سیستم برطرف می‌شوند. همه اسکن‌های Restoro شامل تشخیص بدافزار داخلی هستند. هر گونه فایل مشکوک بلافاصله شناسایی می‌شود و شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا باید حذف شوند یا خیر.

اگر یکی از دو برنامه استفاده نامحدود دارید، از قدرت ابزارهای نظارت عالی زمان واقعی Restoro بهره خواهید برد. این‌ها به شما کمک می‌کنند تا بر روی رایانه خود نظارت داشته باشید، برنامه‌های بالقوه خطرناک یا نقض امنیت را قبل از ایجاد هرگونه آسیب شناسایی کنید.

Restoro

تنها نکته منفی این است که نسخه رایگان به شما امکان می‌دهد نرم افزار را اجرا کنید، اما هیچ یک از ابزارهای تعمیر را ندارید.

3- Piriform CCleaner

فایل‌های غیر ضروری را حذف کنید، رجیستری را پاک کنید و برنامه‌ها را مدیریت کنید. نسخه‌ای از جعبه ابزار بهینه سازی با پرداخت هزینه وجود دارد که حفاظت در زمان واقعی و زمانبندی پاکسازی را اضافه می‌کند، اما نسخه رایگان CCleaner موارد مهمی مانند حذف فایل‌های موقت، خلاص شدن از حافظه پنهان مرورگر در حالی که کدهای مفید را حفظ می‌کند و غیره را پوشش می دهد.

اگر رایانه شما فقط احساس کندی می‌کند، این برنامه بهینه ساز رایانه رایگان است که ابتدا باید آن را امتحان کنید. این برنامه دارای تمام ویژگی های پیشرفته برنامه هایی مانند System Mechanic نیست، اما مواردی که آن را پاک می‌کند به دلیل کند کردن رایانه‌ها مشهور است.

4- Ashampoo WinOptimizer 2019

در صورت تعجب، Ashampoo  نام خود را از این نرم افزار بهینه سازی گرفته است که رایانه شما را مانند یک شامپو تمیز می کند. یک اسکنر سریع به همراه مجموعه‌ای از ابزارهای نگهداری خوب طراحی شده

بزرگترین نقطه فروش Ashampoo WinOptimizer انعطاف پذیری آن است. شما می‌توانید فایل‌های ناخواسته، ورودی‌های رجیستری خراب و کوکی های مرورگر را با یک کلیک اسکن کنید و همه آن‌ها را با یک کلیک دیگر پاک کنید.

Ashampoo

بزرگترین نقطه فروش Ashampoo WinOptimizer انعطاف پذیری آن است. شما می‌توانید فایل‌های ناخواسته، ورودی‌های رجیستری خراب و کوکی های مرورگر را با یک کلیک اسکن کنید و همه آن‌ها را با یک کلیک دیگر پاک کنید.

متناوبا، با انتخاب دکمه “جزئیات” می‌توانید عمیق تر شیرجه بزنید تا نتایج اسکن خود را یک به یک بررسی کنید. برخلاف برخی از بهینه سازهای رایانه‌ای،  Ashampoo WinOptimizer توضیحات کاملی در مورد هر مسئله‌ای که شناسایی شده‌است به شما می‌دهد، و دقیقاً توضیح می‌دهد که آن چیست و چرا باید آن را حذف کنید. سپس می‌توانید در مورد پاک یا نگه داشتن آن تصمیم آگاهانه بگیرید.

WinOptimizer همچنین شامل مجموعه‌ای از “ماژول ها” برای کارهای معمول تعمیر و نگهداری مانند تنظیم مجدد هارد دیسک‌ها و بهینه سازی فرآیندهای راه‌اندازی است. این‌ها همه کارهایی هستند که می‌توانند در خود ویندوز انجام شوند ، اما داشتن همه آن‌ها در یک مکان بسیار راحت‌تر از ترال کردن در منوها است. امیدوارم که از این پاک کننده ها به طور صحیح استفاده کنید.

منبع: https://bit.ly/3biwaC8

https://cutt.ly/rRGUDAG

https://tinyurl.com/4bfdb8tk

بهترین بهینه ساز ویندوز 10، نرم افزار بهینه سازی رم کامپیوتر، حذف نرم افزار در ویندوز 10، افزایش سرعت ویندوز، افزایش سرعت ویندوز 7، نرم افزار افزایش سرعت ویندوز، افزایش سرعت لپ تاپ، بالا بردن سرعت لپ تاپ در ویندوز 8، افزایش سرعت اینترنت در ویندوز 10، افزایش رم کامپیوتر، بهینه ساز ویندوز، Advanced system optimizer دانلود، رجیستری ویندوز 10، افزایش سرعت ویندوز 7، علت دیر بالا آمدن ویندوز 10، دانلود windows 10 manager، نرم افزار بهینه سازی رم کامپیوتر، افزایش سرعت کامپیوتر، دانلود ram saver professional، دانلود process lasso، Advanced system optimizer دانلود، افزایش سرعت ویندوز 7

مطالب مرتبط