مقالات کلاینت مال

با آل این وان آشنا شوید

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 Open pack

با آل این وان آشنا شوید

ممکن است اکثر مردم این اصطلاح را که اغلب استفاده می‌شود نشنوند، اما آل این وان (که اغلب به عنوان AiO نامیده می شود) در فضاهای کاری مدرن متداول است.

در ساده‌ترین حالت، این رایانه‌ای است که به جای داشتن برج رایانه جدا از مانیتور صفحه نمایش، همه اجزای رومیزی را در یک واحد بسته ترکیب می‌کند. عملکرد آن مشابه آرایش سنتی رومیزی است، اما معمولاً نمای کوچکتری دارد و فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند.

تفاوت عمده دیگر بین همه در یک میز کار و یک رایانه رومیزی معمولی این است که شما به طور کلی یک کامپیوتر AiO را با ارتقاء مورد نظر خود خریداری می‌کنید.
جعبه کامپیوتر همه در یک داخل مانیتور است، بنابراین بعید است که آن را برای تغییر قطعات یا ارتقاء فضای ذخیره سازی بدون کمک یک متخصص باز کنید.

با آل این وان آشنا شوید

رایانه‌های رومیزی سنتی بزرگتر هستند، تا حدی به این دلیل که محفظه‌های ذخیره سازی آن‌ها دارای فضای خالی است. در حالی که آن فضا دسترسی به قطعات را آسان تر می‌کند یا امکان ارتقا اجزای خود را می‌دهد؛ همچنین وقتی موارد اضافی اضافه نکنید، هدر می رود.
رایانه رومیزی همه در یک فاقد این فضای هدر رفته است زیرا حداکثر استفاده را از هر اینچ مربع برای یک تجربه جمع و جورتر می‌کند.

مزایای آل ان وان

1- صرفه جویی در فضا
نام تجاری HP چندین مزیت متمایز نسبت به رایانه رومیزی سنتی دارد. همانطور که اشاره شد، طراحی باریک‌تری دارد که فضای کلی کمتری نسبت به برج بزرگتر و پیکربندی مانیتور اشغال می‌کند.

بسیاری از دفاتر برای یافتن مکان‌هایی برای قرار دادن رایانه‌ها تلاش می‌کنند، بنابراین ممکن است آن‌ها روی زمین، در کابینتی غبارآلود یا در مکان‌های سختی در داخل اتاق کار قرار گیرند. وقتی در نظر بگیرید که برخی از مشاغل صدها یا هزاران کامپیوتر رومیزی برای ذخیره دارند و در نهایت باید به دفع رایانه روی آورند ، تغییر به رایانه همه در یک می‌تواند فضای قابل توجهی را در دفاتر تنگ شده ذخیره کند.

آل این وان 7040

2- ظاهر زیبا
همه در یک اغلب با در نظر گرفتن اندازه خریداری می‌شود، بنابراین طراحی آن از نظر زیبایی و رنگ نسبت به بسیاری از رایانه‌های رومیزی سنتی جذاب‌تر است.
به عنوان مثال آل این وان 7040 دارای ظاهری بسیار مینیمالیستی است که به طور یکپارچه با هر نوع طراحی دفتر ادغام می‌شود. شاسی براق آن تقریباً هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند و دوربین داخلی آن می‌تواند در صورت عدم استفاده ذخیره شود.

3- همه‌جا با خودت حمل کن

در حالی که بسیاری از کاربران خوشحال می‌شوند رایانه خود را در یک مکان رها کنند، زیبایی همه در یک در این است که می‌توانید آن را با خود ببرید. این میزهای کوچکتر و سبک تر را می‌توان در یک میز کار برداشت و بدون تماس با بخش IT به اتاق یا دفتر دیگری برد.

وزن آن‌ها به اندازه 12 پوند است و کسانی که دارای صفحه نمایش لمسی هستند حتی نیازی به همراه داشتن ماوس یا صفحه کلید ندارند. برای دفاتر یا خانواده‌هایی که به اشتراک می‌گذارند، یا برای زمانی که نیاز به ارائه ارائه دارید، دستگاه آل این وان آماده اطلاع رسانی لحظه ای است.

4-  ویژگی‌های خود را انتخاب کنید.

اگر فکر می‌کنید برای تجربه صفحه نمایش لمسی به یک لپ تاپ HP برتر نیاز دارید، دوباره فکر کنید.
HP Pavilion All in One  دارای صفحه نمایش لمسی 23.8 اینچی Full HD (FHD)  است که آن را برای کارهای خلاقانه مناسب می‌کند. همچنین برای زمانی که می‌خواهید تنظیمات صفحه کلید و ماوس بی‌سیم خود را کنار بگذارید و در واقع پروژه‌های شما را در دست بگیرد، ایده آل است.

بسیاری از کاربران یک به یک به دلیل این مزیت نوآورانه، که به طرز شگفت‌آوری مقرون به صرفه است، این گزینه را بر روی میز کار انتخاب کرده‌اند.

آل این وان در واقع با جدیدترین فناوری، از جمله چاپ سه بعدی، کارهای شگفت انگیزی انجام می‌دهند.
HP AiO 5040  یک نوآوری قدرتمند است که ترکیبی از یک دسکتاپ قدرتمند با فناوری صفحه لمسی و یک پلت فرم اسکن سه بعدی برای مصارف خانگی یا تجاری است. می‌توانید در حین اسکن و طراحی بدون ترک میز کار، آن را در آزمایشگاه سازنده خود یا خدمات چاپ تحت مدیریت HP ادغام کنید.

اگر ال این وان 5040 را انتخاب کنید، یک کامپیوتر همه کاره با یک پتانسیل برای ایجاد فرصت حتی در کوچکترین فضاها دریافت خواهید کرد.

5- صرفه جویی در مصرف انرژی و تعمیر و نگهداری
بسیاری از مشکلات رایانه‌های رومیزی سنتی را می‌توان با تغییر به رایانه همه در یک حل کرد. برج‌های رومیزی با گرد و غبار می‌توانند سر و صدا کرده و گرمای ناخواسته را در یک اتاقک تنگ ایجاد کنند. آل این وان رومیزی یکپارچه با این مشکلات با صرفه جویی در مصرف انرژی مقابله می‌کند.

نگه داشتن همه چیز در یک گرد و غبار نیز آسان‌تر است؛ زیرا دستگاه دقیقاً روی میز شما قرار دارد و به راحتی در دسترس تمیز کردن است. با داشتن پورت‌ها و دهانه‌های کمتر، این رایانه‌های ظریف‌تر و کوچک‌تر را می‌توان با حداقل تلاش پاک کرد و از آن‌ها مراقبت کرد.

ما می‌دانیم که حقیقتی وجود دارد که چگونه چنین طراحی ساده می‌تواند بر کارگران شادتر و سالمتر تأثیر بگذارد. به همین دلیل است که HP جایگزین محاسباتی خلاقانه‌ای برای مدرن‌سازی فضاهای کاری ارائه می‌دهد که سبک و در اصل آل این وان را در بر می‌گیرد.
جایگزینی برج‌های رومیزی قدیمی و پرمصرف با رایانه‌های رومیزی آل این وان  یک راه برای بازیابی فضای از دست رفته و کمک به زیباتر شدن دفتر کار است، چه در محل کار و چه در خانه.

منبع: https://bit.ly/3GAPs42

https://cutt.ly/5RS6EQT

https://tinyurl.com/k74wk6pv

آل این وان ایسوس، آل این وان دل، آل این وان استوک دل، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، قیمت ال این وان دل، فروش آل این وان استوک، فروشگاه ال این وان، آل این وان بانه، قیمت ال این وان جی پلاس، ای این وان، لیست قیمت آل این وان اچ پی، خرید آل این وان، قیمت آل این وان msi، بایوس ال این وان دل، آل این وان چیست، آل این وان استوک

مطالب مرتبط